Thursday, June 01, 2006

Piiiip.

Jeg må hellere give lidt lyd, så I ikke tror der sker en masse spændende ;o)
Det gør der nemlig ikke. Faktisk blev jeg så træt af at sidde på min flade og strikke (nu havde jeg også genset de bedste af vores videofilm). Så i går stod den på kedelig oprydning i kælderen hele dagen. Nu mangler jeg kun hyldeplads til alt mit sy-habbengut, men det kræver en sortering i bogreolerne, så der kan blive plads. Godt der snart er loppemarked i fællesanlægget!

Om lidt kan jeg hive den lyserøde version af boleroen ud af vaskemaskinen, den må I dog have til gode til en anden dag. Nu skal jeg nemlig først lave salat til klassens grillfest i den lokale park (gå væk, skyer med regn), så skal jeg have tøj på man kan være bekendt at gå i UDEN for sit hus (jep, hjemmegrøntsagen skal udendørs) og så skal jeg på en eksotisk S-togstur ind til byen for at købe fødselsdagsgaver til den ældste, der fylder runde 10 år på lørdag. Han mener selv han har været igennem både de trekantede og de firkantede fødselsdage. Mit skrækscenario har været at fødslen går igang INDEN vi har købt gaverne, eller fredag aften, så der ingen dejlig fødselsdagsmorgen bliver for ham. Lad det ikke ske....

Med min hastighed tager de to første ting mindst 3 timer :o)

I'll be back!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ting tager tid....sådan er det bare. Jeg nåede slet ikke at få vasket boleroen, før den blev taget i brug. Der var "en", der insisterede på, der skulle på i skole her til morgen.

Håber I når gaver og fødselsdag.

KH Tina

10:36 AM  
Blogger Sanne B. said...

Bare rolig, der sker vel ikke noget før på mandag vel??? Det har vi jo aftalt....
Tillykke med sønnike på lørdag.
kh
Sanne B.

12:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, du må bare tage den tid det tager...
...trekantede og firkantede fødselsdage....herlig logik!
KH Britt

12:36 PM  

Post a Comment

<< Home