Monday, May 29, 2006

Vejet og fundet for let.

Nå. Hm. Øv...

Lægens håndspålæggelse (og hold da fast hvor hun da gramsede på ham!) sagde 3800 g, men teknikken sagde 32-3300 g. Der blev målt rigtigt mange gange, med samme resultat. Så jeg ruger videre til han selv er parat. Lad det endelig ikke være lørdag...mandag derimod er en god officiel flagdag :o)

Nu øjnede jeg ellers lige chancen for at slippe ud af denne Jabba the Hutt rolle i lænestolen. Men nej, vi tager - forhåbentligt kun - 14 dage mere med fede ben og halsbrand. Der er altså rig mulighed for at blive færdig med nogle projekter.

vi opsummerer lige:
påbegyndte projekter
Durrow (herresweater) - mangler halsudskæring og endehæftninger
Sofies bolero - mangler 3/4 ærme
tøsetullefant - mangler hovede og ører
silkesjal - mangler at strikke 2 bdt garn op
retstrikket babytrøje i alpacca - mangler montering.

og morgentrøjen fra vintagestrik, men den hører næsten ind under næste categori; så langt er jeg heller ikke kommet ;o)

nye projekter:
Bette i blødt hvidt bomuldsgarn fra amagerstrik
sokker til babydrengen
slå-om-trøje til babydrengen fra strik til ønskebørn i HP merciseret eller limone (der er godt på vej til at blive yndlingsgarn)

Hm. Denne skuffelse kræver en større indtagelse af koldskål med kammerjunkere. Fnys.

8 Comments:

Blogger Dorte said...

Ud skal han nok komme - der er vist endnu ingen, der er blevet derinde !!
Men kors hvor er ventetiden lang til sidst - siger jeg, der gik 17 !!! dage over tiden med barn nummer to ....

kh Dorte

9:33 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Mandag er en god dag ;-)
Ja du kommer ikke til at mangle projekter, mens du ruger...

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fnys - jeg smutter lige ned og napper en portion solidaritets-koldskål!
KH Britt
...der er vild med synet af dit tæppe og tullefanten....nuuuuuuttet!

9:53 PM  
Blogger IF Stjernen said...

Ja, det er utroligt at de hvidkitlede kan finde en for let, når man ligner Jabba ;-)

11:01 PM  
Blogger Sanne B. said...

Nå men så god rugning da.
Hhhmmmffmm, havde jo halvvejs forventet at næste post ville være med med babybillede.
Så venter jeg videre....., men max til og med mandag. Bedre dag bliver det ikke - hæhæ.
knus og pøjpøj hvis vi ikke "snakkes" ved inden begivenheden.
Sanne B. - som også bare æææælsker Limone'n.

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hold fast paa ham lidt endnu!! Jeg vil saa gerne naa at se dig gravid.
KH Merete

10:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det er rigtig gode børn, der bliver født i pinsen, skulle jeg hilse at sige (og jeg taler af erfaring).

Håber du klarer den sidste ventetid også.

KH Tina

9:24 PM  
Blogger Vivian said...

Så NÆSTE post da - med babybillede???
Husker i at synge fødselsdagssang for ham derhjemme hver dag - det kan sagtens være derfor han ikke kommer ud - fordi han er i tvivl! Vi behøvede kun synge for Gry 5 dage; så forstod hun det ;-)))

PØJ-PØJ!

Knus Viv

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home