Monday, May 29, 2006

Det er i den niende måned

Verden venter i lydhør vågen....[Tove Ditlevsen]

Det gør vi også. I mangel på bedre putter tullefanten.







Ude i rummet trædes den store vugge
på lydløse gænger
til en efter en de ufødte vågner
og ikke kan sove længer

Så falder de også, som æblerne falder
blandt alle de faldende blade
til moderhjertet, der ømt betynget
sanker sin høst i lade


Ja hallo? Falder? Det er vist snarere Elizabeth's "Pluk mine frugter og ryst mit træ" vi skal over i ;o)

Om et øjeblik tager vi på Hvidovre, ikke for at føde, men for at snaaarke...Men for en sikkerheds skyld har jeg gjort alt klart - man ved jo aldrig...
Og den stakkels mand kan jo garanteret hverken finde vielsesattest og dåbsattest eller lift eller det rigtige tøj. Panik, moi? Kameraet, vi skal have kameraet med!

Jeg fik lige syet knapper i "babys tykke trøje" fra "strik til ønskebørn" strikket i Hjerte Lino (hør og bomuld). Det var også meningen at Durrow skulle være færdig, men f...... om ikke jeg har lavet en aflukningsfejl da jeg rettede op på halsudskæringen, så ryggen ikke er symmetrisk. Det ser dumt ud! Syntes nok det gik lige let nok. Kræver lige lidt optrævling, der er nok god tid...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Håber I har fået jer en god snaaark....

Nyd tullefanten - den sover garanteret mere roligt end babydrengen ;o)

Det er en sød babytrøje.....men øhh...var du ikke ved at strikke bolero??

Glæder mig til at høre nyt.

KH Tina

1:56 PM  

Post a Comment

<< Home