Tuesday, June 27, 2006

Hop!

I've had it!
Jeg vil vise billeder af mine børn, min baby, mine kreationer (a hvaffor nogen??) - vi flytter, gør vi! Jeg havde egentligt tænkt mig det først skulle være på 1 års dagen for "strik til marsvin", men nu sker det altså før tid.

Den nye adresse hedder stadig striktilmarsvin, men er altså typepad - med mulighed for at uploade billeder når det passer mig :o)

Der er flytterod og temmeligt bart, ikke engang et ordentligt navneskilt har vi sat op, men bare lad som ingenting - nogen af os er år om at sætte lamper og billeder op ;o).

2 Comments:

Blogger Tina said...

Kan man ikke uploade billeder som man vil på blogger?? Jeg har nemlig ikke selv stødt på det problem endnu :)

9:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home