Monday, June 12, 2006

Terminsdag

Fede ankler, pølsefingre og fanden galeme de første to strækmærker på min mave!! Hele 3 graviditeter og så lige på den allersidste dag....

Med lidt held skal jeg ikke igennem endnu en nat, brudt op i halve timer pga halsbrand. Jeg har sovet halvdelen af de sidste mange nætter på sofaen, halvvejs siddende op og tættere på køleskabet med mælken, der kan dæmpe flammerne for en stund.

Vi har nemlig været ved jordemoder, der godt nok påstod at når jeg havde født en 4700 g baby, så kunne jeg sagtens klare een mere. Men at hvis jeg var sikker på at 4500 g var nok, så fjernede hun da lige nogle hinder og så føder jeg måske idag. Ellers igangsættelse på onsdag. Et tilbud jeg bestemt ikke ville sige nej tak til!

Som sagt, så gjort. En smertefuld hindeløsning senere var jeg sikker på at de 4-5 ventende kvinder udenfor havde øjne så store som tekopper. Hvad sker der lige derinde??? Min mand havde i hvert fald!

Nu venter vi bare på at veerne skal blive regelmæssige.

4500 g....

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åhhh....lad os da håbe, den jordemoder tager fejl....men det gør de gamle garvede af slagsen jo desværre sjældent.

Glæder mig til at høre nyt - pas godt på dig selv ;o)

KH Tina

10:58 AM  
Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Aj, puh ha, jeg får helt ondt *S*.
Håber der sker noget i dag, så du kan få det overstået.
Og 4500 g! Hvad dælen giver du dem at spise???

11:17 AM  
Blogger Vivian said...

4500.... gulp!
Hvordan kan du lille menneske dog fabrikere dén slags størrelser altså!!

Hav nu en fænomænalt god dag :-))
Heya heya, mange positive tanker!
KH Vivian

12:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Godt "de" siger, at der ikke er forskel på 3000 og 4500 gram, når de skal ud. :o) Så er der da lidt at ta' ved, når han endelig dukker op, det er også hyggeligt nok. *krydser fingre for vildt - 120606 lyder da godt. *s*)

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var ellers godt klaret at faa tiltet saadan en stor baby hen over weekenden!
God foedselsdag.
Merete

3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Held og lykke, Linda!! Venter spændt og ønsker dig det bedste.
KH,
Britt

4:14 PM  
Blogger IF Stjernen said...

4500 gr - det er da bare en bette stump ;-)

Han har det vist rigtig godt derinde, så hvorfor skulle han dog komme ud?

Men mon ikke det begynder at lysne nu?

Knus Britta

6:14 PM  
Blogger Pia said...

Hej Linda,
Held og lykke med babyen - min den ene dreng vejede 4550 og det var bestemt ikke værre end dem på lige over 4 kg :-)))

Krydser fingre for at vi hører positivt nyt i morgen... Nu har du vel lært gemalen at opdatere bloggen???
KH PiaT

8:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Linda!
Det klarer du sagtens!! Held og lykke fra
Anette M, Østerbro

10:28 PM  
Blogger Karin MALLE Jegsen Petersen said...

ihhh, du forbarmende.....det er sørme en stor baby du render rundt med i maven!
held og lykke med fødselen....jeg vil glæde mig til at se det nye familie medlem!

kh malle

1:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ingen opdatering her tirsdag formiddag....?? Det tager jeg som et tegn på, du er optaget andetsteds ;o)

KH Tina

12:52 PM  
Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Ja, og heller ingen opdatering her onsdag formiddag - nu må der da være sket noget. Har du ikke en bærbar med trådløst? *S* - vi er jo ved at gå til...
kh jeanette

11:26 AM  

Post a Comment

<< Home