Thursday, June 08, 2006

En ny dag truer

Og det er slet ikke så ringe endda. Der er lagt en slagplan, jeg må have nogle faste rammer for mine dage, ellers går der selvsving i ensomheden. Livet skal være sjovere og der kan højst være tale om 2 uger mere med besværet gangart ;o)

Der skal lægges nederdele ind til Sofie, for hun render hele tiden rundt med skørtet nede om ballerne. Måske hipt til en 16 årig, men det ser noget fjollet ud på en mager lille 8-årig. Durrow skal gøres færdig, den sender dårlige vibrationer fra sin plads i krogen, ud af mit liv skal den!

Jeg skal på garnrov - jeg har gennemgået nogle gaaaamle idee-strick fra 80'erne og fundet en lækker sweater på pinde 10. Så kan jeg passende tage et smut op i Valby Langgade og se hvad Olligarn har at byde på. Faktisk er der også en garnforretning i Sydhavnen (garncafeen) som jeg ikke har udforsket, men hvordan jeg lige kommer derhen....Jeg kan i det mindste tage bussen til Valby Langgade.

Blogger er efterhånden en kende for irriterende. Man kan stadig ikke uploade billeder, og i går fik jeg kontakt med serveren efter 15 forsøg - for så kun at kunne gemme draft, ikke publishe. Jeg tror det er på tide at blive en seriøs blogger. Typepad? Eget domæne? Hvad siger I?

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Blogger har vist skrevet om opdateringer for tiden. Personligt synes jeg, Blogdrive er rigtig god - og gratis. :o) Typepad koster jo, så hvis man bliver utilfreds med dem, er pengene spildt. Men eget domæne...joooo, men så skal du, for nemheds skyld, finde noget software til blogging, eller have sans for det så opbygningen stadig bliver tilgængelig. Det er dog billigt med eget domæne hos fx. b-one.dk : 9 kroner ex moms/måneden. :o)

(I'll be watching you... *S*)

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Puha, det er for spaendende det her, naa men vi kommer forbi i morgen, jeg ringer senere for at aftale.
Merete

11:38 AM  
Blogger strikkeforsker said...

De har tekniske problemer hos blogger pt. Den slags bliver repareret mlm 9 og 19 Vestkyst tid, det er selvfølgelgi dansk prime time bloggetid...
Jeg er egt godt tilfreds med blogger, men er også normalt i en anden tidszone.
Betalingsblogge virker nemt og lige til, mens eget domæne kræver vist noget mere arbejde. Så hvis du har x antal timer pr uge, gider du bruge en (stor) del af dem på at kode og rette tekniske fejl eller betaler du dig fra det?
Eget design vs et begrænset antal standarder?
Jeg vil helst blogge, så jeg ville blive hos blogger eller betale mig fra det.
Personligt er jeg ikke vild med pop-up reklamer og andet skrammel, er ikke helt tryk ved, hvilke cookies og andet, der ender på min harddisk. Så jeg ville fravælge f.eks. blogdrive.

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er personligt ret glad for typepad. Det fungerer stort set upåklageligt og de 50,- det koster om måneden synes jeg er godt givet ud. :-)
Kh.
Marie-Louise
PS: Det var da surt med sådan et par snyde veer, lige i tirsdags, hvor du skulle være sammen med os...vi savnede dig:-)men tænkte at du nok havde andet for!!!!

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan kun anbefale Typepad og finder det rimeligt at betale, når det så til gengæld bare funker! Det er nemt at arbejde med. k.h. Mette

1:16 PM  
Blogger IF Stjernen said...

Jeg kan godt se at jeg blogger ret sent pt, for jeg har altså ikke haft nogen problemer overhovedet!
Dit problem er simpelthen at du ikke har noget at lave ;-)
Knus Britta

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan varmt anbefale Typepad - det er alle pengene værd. Og hvis man senere "vil selv" kan data eksporteres. Jeg har kun 1 gang oplevet problemer med Typepad (mistede nogen billedfiler under en serveropdatering) - og de kompenserede med 1 års gratis abonnement - SÅDAN!
...og jeg savnede også dig i tirsdags!! Vi tager revance!
KH,
Britt

3:25 PM  

Post a Comment

<< Home