Sunday, November 20, 2005

Stop tiden!!

Jeg opdagede til min skræk og rædsel at det er første søndag i advent om en uge! Jamen, hov - hvad blev der af tiden? En ting er, at der skal købes ind til adventshalløj - vi er lidt ude af træning efter de mange år i Holland. En anden ting er kalendergaverne. UAK!

status
mangler:
en zebrasok
perlepynt på en Fieluffe
Hue til Fie
halskant på babybornbluse
hæklede trompetbukser
knapper på pelstrøje til babyborn
tommeltottter på Magnus luffer og dragebroderi
hue til Magnus med drage

tiger og flamingosokker - tja, hvad de ikke ved, kan de jo ikke savne.

har:
en zebrasok
en færdig luffe
to færdige mariehøns.

Og for at det ikke skal være løgn er denne uge heftigt booket med:
kontaktforældrerådsmøde
tværfløjte (shit, jeg skal have øvet!)
kagebagning til monsterfest (uddelegeres!)
monsterfest (åh nej - udklædning.....)
panikfødselsdagsgaveindkøb

og så har jeg sgis'me da også et foredrag som jeg skal forberede godt og grundigt.

Jeg tror lige jeg går i panik, er der nogen der skal have noget med?

Vil lige skynde mig at vise mit hyggenullearbejde - det tog en hel eftermiddag at trække perler på, jeg kunne ikke hækle dem på da hullerne var for små:
mit halstørklæde, bliver måske færdig i år.

Heldigvis er huset totalt rengjort, vaskemaskinen snurrer, kaninburet er renset og ungerne ser video....frem med det ufærdige!!!!

4 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Et par pakker panik ville være velkomne. Hvad med at få de letteste opgaver færdige først?
Jeg sender koordinaterne så snart jeg har fundet en tidslomme, men desværre skal jeg liiiiige lave projektforedrag, PANIK.

Ulla

3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den der butik panik kender jeg godt - uha hvor er der meget man gerne vil nå - nok i virkeligheden et godt tegn - vi kommer aaaaaaaaldrig til at kede os!!
Ulla, de der koordinater vil jeg osse godt have *gggg*.
KH Britt

10:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Linda!
Jeg er godt nok medlem af webstrikkerne (bare ikke så særligt aktiv for øjeblikket) - og jeg vil bare sige tak for en underholdende weblog! Nu har jeg siddet og fniset den sidste halve times tid (hvor jeg burde pakke 96 små pakker ind til pakkekalendrene...)og så vil jeg bare sige til dig - Lad skuldrene falde ned, dyb indånding og et stort krus gløgg - og lad den der afslappede vi-når-det-nok-og-det-bliver-jo-jul-alliveller- stemning komme over dig!

Kh
Anette M, Eastbridge

10:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kom lige til at tænke på dig, da jeg lænede mig tilbage og tænkte "aaaaah": I hvert fald i Sønderjylland er der faktisk en gammel tradition for kun at få adventsgaver - som regel lagt i en støvle eller hjemmesko, der står i vindueskarmen, af julemanden om natten. Det LETTER altså på travlheden, samvittigheden og...den eventuelle "lede" ved det småskrammel, man kan se sig nødsaget til at gi' når det er små gaver hver dag.
I stedet har jeg i år bestemt at indføre en ny tradition: Pyntning af minijuletræ, ét styks (hjemmelavet) ny pynt hver dag - det er lige til at klare. :o)

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home