Thursday, October 06, 2005

Vi keder os...

Jeg har fået sat gang i to, næh tre tusindårs projekter..... Kaunisjalet er kommet 1/4 længere end halvvejs, det må så være 5/8 færdigt, gaaab hvor er der lang vej endnu. Flowerbasket kører nu på 10 gang mønster 2, og jeg tror, jeg skal lave cirka 3 rapporter endnu, inden afslutningskanten. Det gør det ikke mere spændende, snooooork.
Søpølsesokken mangler 13 mønsterrapporter inden tåen, = 65 pinde = 4420 masker....

I kan godt mærke hvor jeg er på vej hen, ikke? Der sker jo ingenting heromkring! Jeg er nødt til at starte endnu en ting op, noget der bliver færdigt hurtigt, så jeg ligesom føler at tingene rykker den rigtige vej. Jeg har jo nogen planer om sokker til pakkekalendergaver, men der tror jeg alligevel at jeg venter på søpølsens endeligt ;o)

Jeg kunne selvfølgelig give mig i kast med dette: strik til marsvin projekt ....men der er nedlagt veto fra de øvrige familiemedlemmer, med den vægtige begrundelse at det er en marsvine-han vi har i huset!

Og så synes jeg også at det er lidt trist at jeg ikke er med på strikkefestival med de andre webstrikkere....så har jeg da bestemt fortjent et trøsteprojekt!

It seems I have started three projects doomed for disposal in a dusty corner! I knit and knit, and when one is boring I change to another. I really should not, but I have to start up something smaller that will finish soon and polish my ego. But not this: knit for pigs. My family finds it disgracefull to dress up a male like that!

2 Comments:

Blogger Lene Lind said...

*hidr-hidr*, måske findes der transvestit-marsvin. Med sådan et dress kunne du spare rigtig mange marsvinepsykologtimer!!!!!

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

JA, det kender jeg godt. Jeg er i den grad nået til gabe-stadiet på min Birch....og så er det liiiige der viljestyrken må hentes frem. Lidt ligesom kormofytter - det må man bare komme igennem!
KH Britt

9:44 PM  

Post a Comment

<< Home