Thursday, May 04, 2006

10 stks...

Ikke kun tommelfingre, men også af den almindelige pilfingerslags, har haft travlt derhjemme. Først gik magens bærbare kold. Helt kold. Det gjorde han selvfølgelig også. Heldigvis havde han lavet en back-up dagen før. Der skulle en helt ny til, på firmaets regning vel at mærke. Og hvis man åbner den og sætter sin gamle harddisk ind, så dur garantien ikke mere. Så alle settings for netværk, kalender osv forsvandt pist. Dem havde han nemlig ikke back'et up.

Den stationære virkede dog stadig, så der var hul igennem til omverdenen. Lige indtil pilfingrene gik igang med at sætte netværket op. Nu har vi ikke nogen internetadgang....Den er ligesom set før rundt omkring i blogland ;o)

Her er det så at Lotte Heise ville komme med en syrlig kommentar i retning af: hvorfor skal mænd altid pille UDEN at læse MANUALEN først???

Så hvis jeg vil læse emails/blogge/bladre blogge/udskrive opskrifter fra nettet, så må jeg ud på min lille pind på arbejdet. Og da jeg også har været så heldig at få en specialestuderende i absolut sidste øjeblik, er der een der har brug for min vejledning. Hun er heldigvis kvik og dygtig, så det er faktisk morsomt at forklare og fortælle. Jeg skal bare sidde på min flade og dirigere (Hyacint slår til igen!)

Når vi engang kommer på nettet igen, kan jeg forhåbentligt fremvise et færdigmonteret babytæppe: hurra, jeg er færdig med at hækle firkanter!!

2 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Ja man skulle jo næsten tro, at han gjorde det med vilje fordi han IKKE fik et luftgevær :-))
Skønt med specialestuderende, ikke?

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Og når det nu SKAL være, hvorfor kan mænd så ikke nøjes med at pille ved deres EGNE ting, og så lade vores ting (der fungerer fint) være......

Skal du ikke snart på barsel?

Glæder mig til at se babytæppet.

KH Tina

6:44 PM  

Post a Comment

<< Home