Sunday, September 25, 2005

Og nu til noget helt andet: strik!


For jeg har da for længst fået min lyserøde UFO strikket færdig, den skal bare monteres. Magnus's grå trøje er også færdig, og der er 22 g tilbage til kraven. Jeg har fundet 2 nøgler grå nr 16 Karisma mere, ikke samme indfarvning, men det vil jeg bruge til kraven. Lige nu har jeg for travlt med arbejdsrelaterede projekter til at jeg orker at montere de to ting. Livet kan også blive for kedeligt og montering, især hæftning af tråde, er til tider en jammerdal. Så hvorfor ikke have det sjovt: jeg starter på et flowerbasketsjal i hvidt mohair (se feks galleriet hos this lazy lady) og et mokka-kaunisjal (med kvaster, ligesom Thorsmors) mens jeg nørkler den sidste søpølsesok færdig så jeg kan få gang i de vilde dyr. Det er jo hele tre ting på en gang?! Nemlig. Og i næste weekend får jeg monteret sweaters, og kan samtidig lave en ny side-bar til min blog. Med lysere fotos, galleri og opdaterede links. Og sår'noet.

Og så er jeg blevet bog-memet af Lene, den er på vej, men jeg trængte lige til at se lidt strik her på siden :O)

I finished the grey sweater for my son; there is about 22 g left for the collar but I have found 2 more skeins in an acceptable grey - I cant see the difference, so it should be OK for the collar. Also, the pink UFO is finished but at the present I really cant be bothered with sewing these pieces together. Next weekend maybe. In between I will start up a flowerbasket shawl, and the mocca kauni. Dont know what I am talking about? Follow the links above ;-)

3 Comments:

Blogger Sanne B. said...

At få lavet en UFO færdig der går helt tilbage fra 2001, det aftvinger dælme respekt!!!!
Glæder mig til at se mere og bogmeme.
kh
Sanne B

11:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det lyder som om det går fuldstændig som det skal: fremdrift på mange fronter og en million planer oveni. Det er skønt at være strikker....
:-) Britt

9:02 AM  
Blogger Helle Holst said...

Godt gået !!! Det må være skønt at drømme om nye projekter med god samvittighed. Ja det er bare noget jeg tror, aner der ikke, for her er der virkelig mange UFO´er.
Kh. Helle

10:02 AM  

Post a Comment

<< Home