Saturday, September 10, 2005

Jamen, det er jo bare dejligt!

Se!! Garn!
Det kom i fredags, og jeg har a'et det en hel del.

Øverst ligger to lollipops og nederst er det tiger, flamingo, zebra og mariehøne. Hvis det ser lidt fluffy ud, er det fordi jeg kom til at kaste det efter min mand - jeg løb tør for kasteskyts...Ja, det nærmer sig blasfemi, I know.
Det skal blive til sokker til mine poder; den ene bruger en ufattelig stor str 37-38, mens den anden har en lille nuttet str 33-34. Jeg satser på at blive færdig i december og så snige dem ind i pakkekalenderen. Og bliver der en rest af tøsefarverne, skal der laves babyborn sokker (og så redder jeg da lige en pakke eller to mere på den bekostning, hehe). Af lollipopsen tænkte jeg på et par glade fingervanter til lillepigen, og af det lilla-blå bliver der måske et par sokker til mig selv en dag.


Og se - nu er jeg næsten en rigtig webstrikker: kaunigarn af "mokka"-typen, dog tror jeg ikke mit garn er så mørkt som dette. Jeg havde i tankerne at bruge det som gave, men lad os nu se ;-) Hedder det mon kaw-ni garn (som vi ville udtale det i Århus), eller hedder det ka-uuu-ni garn som man siger det heromkring? (Hej, de siger ikke "cikler" mere!)

Jeg er allerede parat til at svinge dankortet igen, oh, dette garn-sus! Mere!

The internet is a great place! I bought yarn without moving my butt anywhere! Sock yarn from the "save the rainforest" collection in the colours: tiger, flamingo, zebra and the ever so exotic animal; the ladybug! These will end up as december presents for my kids (you know, the 24 days before the BIG day). And also Kauni yarn for a shawl, which is very trendy in the webknitters group. Maybe a present, maybe not...

8 Comments:

Blogger lazy said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:52 PM  
Blogger lazy said...

Det er bare så dejligt når pakkeposten kigger forbi. Også er det jo så smart når man online-shopper, at man dårligt lægger mærke til at pengene forsvinder fra kontoen. De "farlige" dyre-garner ser herlige ud, de skal nok blive til nogle gode gaver i pakkekalenderen.

10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Efterhånden er alle disse strikkeblogs ved at overbevise mig om jeg må have fat i noget opal garn for det er så flot. Men hvor gemmer i opskriften på de søpølser? Jeg vil lokke min mor til at lave mig et par eller to for jeg er helt vild med dem.

9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åååååårh, jaaaaa, så er du også "fuldgyldigt medlem" af Webstrik, nu har du gjort det, du er indfanget, indlemmet, indrulleret.... *fnis*! Og du slipper aaaaaldrig ud igen! *muarharharharh...*

(sorry...genkender det bare! *hihi*)

Og Mathilde, se hos http://markno.dk, under Opskrifter!

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg har også tænkt meget over udtalen, jeg tør ikke sige det højt, før vi får noget eksperthjælp ;-)

5:14 PM  
Blogger Vivian said...

Oooooh, det ligner jo fuldstændig noget jeg helt selv kunnet have fundet på i et svagt øjeblik at bestille..... næææh.... svagt...? Det ER vist sket... *GG*

KH Vivian

12:14 PM  
Blogger Anita Lundkvist said...

Lækre sager du har fået indkøbt. Sk... god ide med pakkekalendergaverne. Den snupper jeg lige ;)

KH Anita

2:09 PM  
Blogger Marianne Knorborg said...

Kære Linda.
Det hedder Kaw'ni!:-)
Jeg har spurgt i Estland - fordi jeg bare også MÅTTE vide det!:-))
Knus fra Marianne, der endnu engang har solgt hele det Kaunilager, der skulle slå til til jul!!!!

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home