Tuesday, June 06, 2006

Dagens ve-melding

Er 2½ time, 5 minutters interval, 15-20 sekunders varighed.

Men de stoppede altså igen-igen. Selvfølgelig havde jeg en strikkekomsammen-aftale, og en plan om lidt quick-garn shopping på vejen dertil, som så ikke blev til noget.
Magnus mente at de ve-er nok kun havde været x'er. Og at det først ville blive til noget når de er w-er (dobbelt-veer, haha). Min mand mener til gengæld at u'erne er meget værre, for de larmer rigtigt meget. De morer sig, gør de.

Jeg regner da med at veerne går igang igen klokken 20.15 - hvor jeg skal se dobbelt afsnit af "frustrerede fruer" som Desperate housewives hedder på norsk. Hvis jeg pakker tasken nu, så kan jeg nok holde den kørende igennem begge afsnit. Mig skal han ikke køre rundt med som det passer ham.

HVIS DET BLIVER TIL NOGET!!!!

10 Comments:

Blogger Anne said...

Jeg hepper, men først efter dine to afsnit!
Jeg håber, du får en let og ubesværet fødsel, pøj-pøj..
KH Anne

7:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Er der ikke noget med, at tredje- (og flere-derefter-)gangsfødende får nogle totalt uforudsigelige fødsler? Selvfølgelig når du lige at se d'damer, men så bliver det sikkert også en natteforestilling, det er jo også mest normalt.
(normal uforudsigelighed/uforudsigelig normalitet, det lyder da som dig! *fnis*)

9:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kære Linda,
Jeg krydser også fingre for dig - hep hep - lillebror kom ud - tittebøh, tit, tiiiiiiit!!
KH,
Britt

9:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Altså Linda (og lillebror)
Nu må I ikke holde os længere på pinebænken, det er jo ligefør det er en gyser der her.
KH Lise

10:02 PM  
Blogger Vivian said...

Iiiih!!!

Nammen hav en god NAT så!!! :-))))

KH Vivian

10:33 PM  
Blogger IF Stjernen said...

Få så den unge ud!! Vi kan jo ikke sidde her og vente hele måneden!
Du kan selvfølgelig også vente til på lørdag, hvor vi fejre Rasmus' 1 år fødselsdag med boller, brunsvigermand og lagkage.
Vi kan sagtens fejre endnu en fødselsdag samtidig :-)

Knus Britta

10:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sådan, nu er der vist gang i butikken! Jeg glæder mig til at høre mere, og jeg ønsker dig en god og hurtig fødsel :-)

KH Julie

11:41 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Kan han så se at komme ud, hvad ligner det at forhindre dig i strikkekomsammen :-))
Held og lykke

12:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er nu også ret sikker på, det bliver til noget....på et tidspunkt ;o)

Det var da godt, det ikke var en brun baby, du pressede ud - så havde du vist haft et forklaringsproblem......;o))
Hvornår er det egentlig, du har (havde?) termin?

KH Tina

8:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det er da vist nu, det så er nu!?!! Fik jeg ret, hva', hva', hva'? BLEV det en lille "lilleprins", der kom ud af det med fødselsdag 070606? Vi venter i aaaaalt for stor spænding!! Vejret er fantastisk, så det MÅ være nu! :o)

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home