Saturday, April 01, 2006

Dumme spejl...

Håber virkelig at det er en talemåde, ellers er vi doooomed! Indtil nu har det stået på 5 dages "ulykke"; hver eneste dag har været fyldt med forglemmelser, ting der ikke blev gjort: sedler der ikke blev afleveret til tiden i skolen, vasketøjet hober sig op (moar, jeg har ikke flere bukser!!"), kødet kom ikke ud af fryseren, vi faldt i søvn på sofaen istedet for at få købt ind osv. Tiden løb ufatteligt hurtigt ud af timeglasset og energien røg med. Vi trænger virkelig til weekend!

Fredag var jeg til glucosebelastning for at checke om der skulle være en graviditetssukkersyge (niks); det er jo virkelig en superb oplevelse. Een ting er at man byder en højgravid at faste i 10 timer (og man må kun drikke 2 dl vand i løbet af de 10 timer!!). Så kommer de 250 ml sukkervand med en forfærdelig kemisk bismag - her ville jeg faktisk hellere kaste 40 flødeboller ned på 5 minutter når det nu skal være. Og så sidder man 2 stive timer på sin flade i et meget, meget kedeligt lille rum. Heldigvis kom strikning ikke ind under den forbudte fysiske aktivitet, så jeg fik knitret en god portion af Durrows andet ærme. Nu mangler jeg kun 1½ mønster inden raglanindtagningen, og forstykket er ved at nærme sig afslutningen.

Og så er det at spejlet slår til igen, for i dag værker mit højre håndled. Jeg tror faktisk ikke at det skyldes overdreven strikning/hækling, for jeg havde også en kort periode med ekstremt ømme håndled under min første graviditet. Men jeg vil alligevel lægge strikkeriet lidt til side og i stedet kaste mig over symaskinen.

Nej hov, jeg kan jo heller ikke gøre rent, hvor ærgerligt.... ;o)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det var da godt nok surt, det med rengøringen ;o))

Man kan da ikke bare faste i 10 timer !!!!

KH Tina

9:07 AM  
Blogger Susanne said...

Tina var hurtigere end mig :-) God weekend. Kh Susanne

9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mine håndled blev også dårlige, da jeg ventede yngste. Jeg tror det er noget hormonelt, hvor leddene løsnes for at gøre plads til barnet. Underligt at håndleddene regnes med i den pladsgivende kategori :-)

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home