Wednesday, March 29, 2006

Kæmpe-padden


Det gik tjept med at få Magnus's padde færdig. Det er selvfølgelig de samme antal omgange, men det er meget lettere at få monteret alle delene når de er så store. Her vist med en 5 krs lysestage fra Silvan (eller Ikea?) for at få størrelsesforholdet med. Med en god portion grødris i maven har den også fået en noget bedre stabilitet end den lille pigepadde.
Der blev udtrykkeligt bedt om en glad skildpadde, så den har fået et kækt ansigt. Og så har lillemanden ellers gået rundt med den under armen det meste af dagen. Man er ikke helt på toppen og så kan det der med at være sej være lidt lige meget. Der er jo heller ingen fra klassen i nærheden :o)

Mja. Nu bliver der så lige en paddepause, til jeg kommer forbi Olligarn og kan købe lidt mere Cotton light til lillebabyens paddekrop. Har fundet en af de gule "kinderægs" skaller til at lægge bjælden ind i, så lyden ikke mufler. Hvor ærgerligt at hun ikke bringer garn ud ;o)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvor er dine padder altså bare skønne!!Et herligt jubel-glad udtryk.
KH Britt

7:32 PM  
Blogger Sanne B. said...

De er bare skønne!
Iøvrigt føler jeg mig rigtigt snydt. Bloglines har ikke givet mig besked om dine nye indlæg. Jeg må vist holde op med at stole på nymodens teknik.
Hvornår skal babytæppet i gang?
kh
Sanne B.

8:45 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Hvor ser de bare glade ud din skildpadder. Herover er der en biks 45 min nord for Manhattan, der har en privat busrute fra Manhatten til dem. Flying Fingers hedder den vist. Måske det var noget for Olli garn ;-)

Ulla

9:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du må se at lære Olliegarn lidt om god service ;o)

Man får altså helt lyst til at smide, hvad man har i hænderne og gribe en hæklenål, når man ser dine padder...


KH Tina

11:23 PM  

Post a Comment

<< Home