Tuesday, December 06, 2005

Sasha i vinteroutfit.

Jeg fik rodet knappebunken igennem og fandt et par brugbare små knapper til blusen og nederdelen. Hold da fast hvor tog det lang tid at sætte alle frynserne på...
Opskriften har jeg fundet på nettet.

Det er jo komplet umuligt at se den søde peruhue....
Kommer pludselig i tanke om skorstensfejeren, der ikke kan ses om natten og derfor følges med bagermesteren, som til gengæld bliver væk når det sner.

Jeg tror faktisk det er sådan en hue jeg skal lave til Sofie. Det plysserøde garn jeg har lavet vanter i, er lidt pladegarnsagtig i tråden og kradser lidt, jeg tror det vil egne sig rigtigt godt til filtede hjemmesko.

2 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Så er det at jeg savner at have unger i den alder...., der stadig gider lege med Bratz - ligger nok lidt tungt at få den 13½-årige til at genoptage den interesse.
Supersejt sæt, jeg gad godt have sådan en nederdel. Måske skulle man bare springe ud i det og smække sådan en sammen. Kan godt være man ikke længere har alderen og faconen udenpå, men når man nu stadig er ung og smækker indeni....

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg glæder mig også til at strikke dukketøj - et eller andet siger mig dog at der ikke er sååååå mange år hvor pigerne gider lege med dukker - og hvis de gør, så er det da ikke den fra sidste år. Eller tager jeg fejl?? Så min totalt overskudsagtige drøm og hjemmegjort dukketøj - tjaaa, det ender nok med at være en drøm......
Og Ja, Sanne - kast dig da bare ud i det!

KH Britt

3:31 PM  

Post a Comment

<< Home