Wednesday, January 11, 2006

Luksusbehandling.

Ahhh. Jeg svæver stadig, blød, blid og rund.

Sidste år fik jeg et gavekort til en luksusbehandling på Ni´Mat af min mand i fødselsdagsgave. Jeg har trukket det længe, uha - det skulle gemmes til en særlig lejlighed, hvor jeg bare trængte til at blive forkælet. Men det var en tidsbegrænset gave, så det var lige nu hvis det skulle være, selvom jeg var lidt spændt på om jeg ville ligge og vippe på maven som en anden vippe-høne.

Så i eftermiddags vraltede jeg hen til rundetårn og op ad trapperne til det kvidrende livsnydercentrum. Det var enormt hyggeligt indrettet, jeg er vist lidt skabs-marokkaner - altså af "de 7 slør" typen, ikke burkatypen (selvom på en rigtig dårlig hårdag kunne det måske være OK)! Store bordeaux fløjlspuder, lave mørke møbler, små messinglygter og dæmpet musik. Først fik jeg ½ times fodbad, peeling og fodmassage med et lille glas ingefærte til. Det var så skønt. Så dappede vi op på den næste etage og ned ad flere gange - og man skulle ikke tro det ud fra den smalle facade, men det er helt vildt stort! Alle rum smagfuldt indrettet i samme stil; varme bløde farver og enkelt. Og så fik jeg lige 1 times massage i rosenolie, ryg, ben, nakke, hals og arme, der var lige et par strikkemyoser i underarmene jeg ikke havde bemærket. Havde det ikke været for de frydefylde gys fra et par, der tog udendørs boblebad, var jeg faldet helt i søvn. Men nej, der ventede en skål varm suppe (og ½ kande vand, sluuuurp, man bliver meget tørstig af massage).
Og så ud i den kolde regn....

Hvor kan det bare anbefales!

Havde det nu ikke været for den lille bule der midt på, så havde jeg inviteret min mage til søndagsbrunch (½ times massage eller udendørs boblebad med frugt og champagne efterfulgt af brunch). Men mon ikke man kan komponere en non-alkoholisk lørdags hjemmeudgave mens Disneyshow distraherer afkommet ;o)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ååååhhhhh, hvor lyder det lækkert. Lige den slags drømmer jeg også om - også den helt store tur i ansigtet vil være fedt.
KH Britt

8:56 PM  

Post a Comment

<< Home